du är fast

vem är du nu för tiden

du är vilsen i dig själv

kommer du någonsin hitta ut?

du har fastnat i skiten, och just nu kan du inget göra åt det

jag tänker inte hjälpa dig, det här är upp till dig om du vill leva så här eller om det ska förändras

jag är trött på dig och dina lögner, ditt sätt att försöka passa in

du kan vara dig själv, så länge du bara förösker och visar respekt för andra så kommer det nog gå bra

men jag litade på dig min vän,

nu går du din väg och tror att allting kommer lösa sig en vacker dag

sanningen är att det inte kommer göra det, dina vänner kommer vara långt långt borta

och så står du själv kvar, ensam och ledsen och ångrar det du gjort

jag hoppas du läser detta, du vet vem du är

ta tag i livet nu iställe för sen då alla har slutat bry sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0