tolfte juni tvåtusentio

det var en varm dag i juni, du kollade mig rakt in i ögonen som om du ville säga någonting.
du sa att du tyckte om mig väldigt mycket, jag svarade att jag var helt galen kär, precis som jag är idag ..

vi satte oss på din säng i husvagnen och våra läppar möttes, när vi kollade upp igen frågade du om vi var tillsammans, jag svarade att jag alltid ville vara din. 12 juni 2010, den bästa dagen i mitt liv.



dagarna gick, en månad i juli,
juli spenderades mycket ute på havet, du&jag tillsammans, kunde det bli bättre ?
2 månader i augusti på din födelsedag, jag vaknde upp brevid dej, det går inte att beskriva känslan,
du är min drömprins

vi började på kunskapsgymnasiet och ville visa alla vår kärlek, det var du&jag och ingen annan!
älskling..

idag vet jag ingenting, inte var jag har dig eller hur du mår.
jag hoppas innerst inne att vi kan reda ut det här, för älskling
du är min drömkille, du är mitt hopp och du får mig att må bra..

tänk på allt vi gjort tillsammans,
tänk på alla gånger vi skrattat tillsammans
tänk på allt vi delar
det kan inte bli så mycket bättre, vi har haft det så himla bra tillsammans, vi mådde så bra tillsammans.
vi sa att ingeting skulle skilja oss åt, nlev vi sura på varandra skulle vi ringa eller pussa varandra
jag minns det som det var igår,

jesper rönnqvist, jag mår som bäst när jag är med dig,
vi kommer klara det här tillsammans

jag älskar dig






jag hoppas vi kan ha en lika bra sommar som vi hade förra året,
det var den bästa sommaren i hela mitt liv, jag hittade mig själv

/ Johanna


Kommentarer
Postat av: olivia

så jäkla söta!

2011-02-22 @ 17:20:56
URL: http://oliviakatarina.blogg.se/
Postat av: Elin

Hoppas att det löser sig för er :)

2011-03-03 @ 15:41:24
URL: http://liksomelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0