ett två tre fyra

nu rinner dagarna verkligen iväg, skola snart usch.. har endast gjort ca 3 matte tal på lovet, bra jobbat johanna.
jag har inte haft tid, eller jo klart jag har men det är lov och inte skola!

idag tog jag en fika med mina saknade siri och adrian, gick sedan runt på stan.
klockan halv sex tog jag bussen ut till min saknade pojkvän jesper och va där hela kvällen, mycket mys!


underbara sommar 2010 med världens bästa pojkvän !
alla dagar vi spenderade ute på havet, helt otroligt vad tiden går fort.
jag älskar dig jesper

Kommentarer
Postat av: angelica

söta ni ser ut att vara tillsammans! :)

2011-02-27 @ 15:09:30
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0