jag blev hjälplöst förälskad

idag är som vanligt inte min dag, ingenting går bra verkligen ingenting
skolan helt otroligt, kände mig depp hela tiden, tur att jag har min sippan !
efter skolan pluggadet jag, men självklart kom jag ingenstans, papper efter papper åkte i papperskorgen, tyska och jag, det funkar inte längre, speciellt när jag har annat att tänka på..

imorgon är det skola igen börjar med jobbig matte och sedan tyska redovisning... till sist idrott
hem till kära lindö i morgon efterskolan, bara krypa ner med matte boken framför brasan pch sedan åka iväg på träning.

nae nu har jag inte tid att skriva längre!


världens finaste vän

/ johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0